اگر من بجای... بودم

نظرات من در مورد مسایل مختلف از جایگاه مسئول امر

اگر من بجای... بودم

نظرات من در مورد مسایل مختلف از جایگاه مسئول امر

  • ۰
  • ۰

با توجه به یافته های علمی از پزشکان  حاذق و مطمین، و اثبات این موضوع که راه جلوگیری از انتشار  ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات و امثالهم می باشد. لذا هر کسی که با عدم رعایت عمدی الزامات مطرح شده موجبات نشر این ویروس و طولانی شدن مشکلات کشور و فوت مسلمانان را فراهم آورد، در ردیف مفسد فی الارض می باشد و مجازاتی مخصوص خواهد داشت.

#کرونا

#قانون

#رئیسی

#مفسد_فی_الارض

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • سعید میم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی